Te rugam sa citesti cu atentie acest set de termeni si conditii, inainte de a folosi website-ul nostru sau de a cumpara din produsele noastre. Toti utilizatorii inteleg si sunt de acord cu faptul ca accesul si folosirea acestui website sunt subiectul unor termeni si conditii enuntati in continuare si altor legi aplicabile si in vigoare. In cazul in care nu esti de acord cu acest set de termeni si conditii, te rugam sa nu folosesti acest website.

Website = adresa www pe care va aflati in acest moment

Grupul de firme = SC Royal Party Evenimente SRL (39934213)

Client = orice persoana fizica sau juridica ce acceseaza website-ul si/sau comanda prin intermediul lui

Set de termeni si conditii = contract intre client si companie

1. Copyright

Intregul continut de pe acest website (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea companiei. Compania nu garanteaza ca website-ul si continutul acestuia nu contine erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Clientii companiei au dreptul de a copia si printa continutul website-ului sau portiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda in cadrul companiei noastre. Nu este sub nici o forma permisa preluarea continutului de pe acest website in scopuri comerciale. In cazul anumitor plangeri / probleme / sugestii legate de copyright, va rugam sa ne scrieti un email pe contact@floridelux.ro, cu titlul COPYRIGHT termeni si conditii, veti primi un raspuns in maxim 24 de ore de la primirea emailului (zile lucratoare).

2. Produse disponibile

Trebuie sa ai peste 18 ani pentru a putea comanda de pe acest website – acest website comercializeaza si bauturi alcoolice. Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pentru comenzi mai mici de 100 RON TVA inclus solicitam o taxa de transport de 29 RON, TVA inclus. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 100 RON, livrarea este gratuita. Specificatiile produselor disponibile pe website sunt mentionate in pagina fiecarui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real. Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment – compania nu are obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari. In cazul produselor cu personalizari sau modificari solicitate de catre client, acestea trebuie mai intai confirmate telefonic sau pe email impreuna cu operatorii Royal Party Evenimente. In cazul in care specificati anumite modificari asupra produsului, solicitari de adrese multiple, solicitari de livrari la ore fixe (nu putem garanta livrari la ore fixe!), acestea trebuie neaparat confirmate cu operatorii Royal Party Evenimente. Daca doar le specificati in zona de comentarii pentru operatori, este posibil ca acestea sa nu poata fi procesate in timp real, mai ales ca multe livrari sunt chiar in aceeasi zi. Intra in obligatia exclusiva a clientului sa se intereseze de prelucrarea modificarilor speciale solicitate, prin confirmare telefonica sau pe email. Se considera ca fiind o modificare confirmata daca primiti un email de tip Actualizare pentru comanda din partea operatorilor nostri, in care sunt mentionate toate modificarile solicitate.

Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele sunt unice; plantele si florile naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi, floristii vor realiza creatii florale cat mai ample si frumoase in functie de tehnica de lucru cunoscuta si de politica de inlocuiri disponibila; produsele din cosul cadou pot diferi, pastrandu-se aspectul / gustul / tematica / aroma generala si valoarea) -se respecta intocmai valoarea produsului final si aspectul / caracteristicile generale. Preturile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar in cazul unor volume mari.

3. Metode de comanda

3.1 Comenzi telefonice

Echipele noastre dedicate de operatori pot prelua oricand comanda ta telefonic. Oricare ar fi produsele de interes, ne poti suna oricand pentru a-ti raspunde la orice tip de intrebari si pentru a prelua comanda ta. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

3.2 Comenzi la sediul nostru

Te asteptam oricand la sediu pentru plasarea comenzii. Aici vei fi intampinat de catre echipa noastra de operatori dedicati, gata sa iti ofere tot suportul de care ai nevoie. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. La sediul nostru poti achita comanda cash sau prin card.

3.3 Comenzi online

Pentru a comanda online pe website trebuie sa: alegi produsul dorit citesti cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui daca este produsul potrivit pentru tine, adauga produsul in cos in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat sau sa iti faci cont completezi datele tale (numite de facturare) completezi datele de livrare cu atentie alegi data de livrare, intervalul orar aproximativ, noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi selectezi metoda de plata revizuiesti cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe alegi daca doresti sa ramai anonim sau daca vrei sa primesti notificare de livrare prin SMS apesi butonul finalizeaza comanda Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achiti comanda, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

3.4 Pre-comenzi

In cadrul website ai posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Acest lucru nu doar ca iti confera o libertate si o flexibilitate incredibila, iti garanteaza si reduceri considerabile. Indiferent ca vei comanda pentru anul viitor sau pentru peste 3 luni de acum, echipa noastra detine logistica necesara pentru a-ti asigura un flux normal al comenzilor plasate, urmand a fi livrate exact la data dorita si in conditiile sugerate de tine.

4. Livrare produse

4.1 Zone deservite

Royal Party Evenimente ofera livrare in Constanta si Bucuresti. Ofera livrare de flori si cosuri cadou , la preturi foarte accesibile. Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pentru comenzi mai mici de 100 RON TVA inclus solicitam o taxa de transport de 29 RON, TVA inclus. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 100 RON, livrarea este gratuita.

4.2 Metode de livrare

PentruConstanta si Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrari in aceeasi zi, de luni pana duminica, in 2-4 ore de la primirea comenzii, iar pentru comenzi de peste 500 RON efectuam livrari si in timpul noptii. Preluarea de comenzi pentru Constanta si Bucuresti si zonele limitrofe se face non-stop pe website. Toate livrarile in Constanta si Bucuresti si zonele limitrofe se efectueaza in sistem propriu. In situatii speciale si doar cu acordul clientului, operatorii RoyalPartyEvenimente.com.ro pot solicita taxe suplimentare de manipulare si ambalare pentru produse supra-dimensionate sau care trebuie livrate in localitati / adrese cu acces limitat / dificil, situatii de vreme nefavorabila (cod galben / cod portocaliu / cod rosu). In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil.. Floraria noastra online nu asigura livrari multiple prin intermediul plasarii unei singure comenzi. Este nevoie de cate o comanda diferita pentru fiecare adresa. Pentru a beneficia de livrari la adrese multiple si pentru ca o comanda cu acelasi produs sau mai multe produse la adrese diferite (adrese multiple) sa poata fi procesata este nevoie sa ne contactati telefonica la 0730.618.770. In cazul in care un client plaseaza o comanda online si doar mentioneaza in comentarii operatori sau prin orice alta metoda ca doreste livrari la adrese multiple, aceasta cerinta NU va putea fi procesata. Comanda integrala va fi automat livrata la adresa de livrare mentionata in campurile: Adresa de livrare, Nume si prenume destinatar, Numar de telefon destinatar. De asemenea, pentru aceasta este necesara o comanda minima de 100RON / adresa, in orice situatie.

4.3 Timpi de livrare

In Constanta,Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrari in 2-4 ore de la primirea platii, insa ora de livrare nu poate fi garantata. Orele de livrare mentionate sau solicitate de catre clienti sunt orientative si facem eforturi sa le respectam, insa nu reprezinta o obligatie contractuala. Intervalul orar comunicat de client catre operator NU reprezinta un angajament contractual. Facem constant eforturi sustinute pentru a respecta cu exactitate intervalele orare indicate de catre clienti, insa acest lucru nu este tot timpul posibil in conditii de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora. In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil. Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc.

4.4 Anonimitate

Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.

4.5 Riscuri livrare

In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital, o scoala, o institutie publica, capela etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire ROYALPARTYEVENIMENTE nu isi asuma nici o raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa Royal Party Evenimente va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor. Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”. Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata sau “livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata” o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

5. Metode de plata

5.1 Card bancar, online

Cumparaturile online au devenit foarte sigure in ultimii ani, astfel incat nu trebuie sa te temi de absolut nimic. Intri pe website, plasezi comanda alegand metoda de plata Card bancar online – procesator de plati NETOPIA, iar dupa finalizarea comenzii vei fi redirectat catre serverul securizat pentru plata. Te rugam sa introduci cu atentie datele card-ului, iar daca ai nevoie de ajutor, operatorii nostri iti pot oferi tot suportul telefonic in timp real. Pentru orice tip de probleme intampinate, te asiguram ca le vom rezolva impreuna in cel mai scurt timp posibil.

5.2 Plata in florariile Royal Party Evenimente

Te asteptam in oricare din florariile Royal Party Evenimente din tara pentru a achita. Royal Party Evenimente – Centrul Comercial Cora Bratianu Strada Cumpenei nr 2, cu parcare si program de luni pana duminica!

6. Facturare plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda – compania nu este platitoare de TVA. Orice comanda plasata pe website se achita inaintea livrarii. Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal “Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. “, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: “Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu isi asuma raspunderea de a pune la dispozitia clientului factura fizica, ci doar in format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizica semnata si stampilata in Constanta si Bucuresti prin sistemul propriu de livrare in termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar, pentru celelalte localitati din tara. Chitanta este eliberata doar pentru platile cash.

7. Returnare produse

Completati acest formular, urmarind instructiunile de trimitere: Formular denuntare unilaterala Produsele neperisabile se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire (in cadrul fiecarui produs este mentionat daca este perisabil sau neperisabil); Produsele perisabile nu se pot returna. Produse perisabile se considera: flori naturale taiate, flori naturale conservate/criogenat, flori in ghiveci / plante, produsele alimentare; Produsele neperisabile se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale; Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa RoyalPartyEvenimente.com.ro: Centrul Comercial Cora Bratianu Strada Cumpenei nr 2, prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana; In colet se vor afla toate documentele primite initial; Suma platita va fi rambursata integral, in 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de returnare si de acceptare a denuntarii contractului din partea RoyalPartyEvenimente Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri; formular retragere: Formular denuntare unilaterala Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie. 8. Reclamatii livrare Pentru reclamatii / conciliere interna gratuita te rugam sa te adresezi pe adresa de email royalpartyevenimente@gmail.com (persoana de contact d/na URSU Veronica – Manager). Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat (produse perisabile) / maxim 14 zile de la livrare (produse neperisabile), exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 14 zile lucratoare, termenul poate diferi in functie de rata de raspuns a clientului. Pentru simplificare procedura reclamatii, completati acest formular, urmarind instructiunile de trimitere: Formular denuntare unilaterala, cititi cu atentie articolul pentru conditii garantare 100% banii inapoi.

8. Anulare comenzi

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la royalpartyevenimente@gmail.com cu cel putin 4 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare in Constanta si Bucuresti. In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris. Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 24 de ore inaintea zilei de livrare.

9. Confirmari de comanda si livrare

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic). Orice cumunicare ulterioara comenzii reprezinta o informare, nu un angajament contractual.

10. Cesionare si subcontractare

Compania poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Compania va fi intotdeauna responsabila fata de client pentru toate obligatiile contractuale.

11. Confidentialitate si publicitate

Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice nici una dintre informarile primite de la companie. Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil scris al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create. Compania isi rezerva dreptul de a adauga materiale publicitare in plicurile cu felicitari transmise catre destinatari sau de a targeta destinatarul prin SMS (flyere / liflet-uri / vouchere / scrisori publicitare / elemente de marketing), de la terti sau pentru brand-urile proprii royalpartyevenimente.com.ro. Prin plasarea comenzii si prin aceptarea acestor termeni si conditii, clientul este de acord cu acest aspect, fara a fi necesar sa fie anuntat in prealabil.

12. Termene si penalitati

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare In cazul in care clientul intarzie din vina sa sa plateasca produselor solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 10% pe zi din suma datorata.

13. Respectarea legilor si standardelor

Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

14. Raspundere

Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

15. Incalcare prevederi si drepturi

Daca Compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email royalpartyevenimente@gmail.com. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.

16. Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

17. Legea aplicabila

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

18. Prevederi diverse

Daca una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Compania si clientul vor fi considerati cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti. Compania isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.

19. Consimtaminte

Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti şi sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte şi complete despre dumneavoastra si pentru destinatar, in scopul livrarii. Procedurile interneroyalpartyevenimente.com.ro impun folosirea si prelucrarea datelor cu caracter personal, atat ale clientului, cat si ale destinatarului, folosind in scopul livrarii la timp si in cele mai bune conditii emailul clientului, numarul acestuia de telefon, numele, prenumele si numarul de telefon al destinatarului, dar si adresa acestuia.

20. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Compania prelucrează datele clientilor / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate si manuale, destinate emiterii facturilor de servicii si produse, livrarii comenzilor plasate, colectarea creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie. Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, clientii beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodata, clientii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea datelor* (vezi Observatie mai jos). Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa in scris pe adresa de email royalpartyevenimente.com.ro. De asemenea, clientilor le este recunoscut dreptul de a se adresa justitiei. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate in strainatate.

21. Promotii si oferte

Orice promotie sau oferta disponibila pe website are un termen de valabilitate mentionat de catre companie si anumiti termeni si conditii disponibili public in cadrul website-ului. Clientii care beneficiaza de aceste promotii sau oferte se vor supune termenilor si conditiilor legate de respectiva promotie sau oferta, respectivele prevederi completand setul de termeni si conditii de fata si nu anulandu-l. Voucher de discount pentru o noua comanda. Periodic, compania poate oferi un voucher de discount la plasarea unei comenzi noi pe website, ce poate fi folosit la o viitoare comanda. Valoarea discount-ului este stabilita de catre companie. Nu se accepta in acest caz sa se plaseze o noua comanda de catre client folosind vocuherul primit, iar prima comanda sa fie anulata. Compania isi rezerva dreptul de a anula acest tip de comenzi, chiar si in cazul in care sunt achitate (suma fiind returnata in acest caz conform art. Voucherul poate fi folosit doar in cazul in care comanda initiala a fost finalizata cu succes: achitata, livrata. Voucher-ele de discount, discount-urile din promotii cu alte companii, discount-urile din contul de client sau din cardul de fidelitate nu se cumuleaza cu alte reduceri sau intre ele. Clientul poate alege un singur discount de care sa beneficieze.

Ultima modificare 30.05.2020